Friday 25 February 2011

mud aku spoil slpas si dia pdm aku dari mmber dy di fb!
apehaal ny..
adoii..
ape sala aku...??
aku dihukum atas sbb bnde yg aku ta wat..
ya allah,,,,,
patot ke?
nape sume nak ltak atas bahu aku..
dlu aku bahagia,aku berada di atas tp skang aku brada di bawah,,,
salah ke kalo aku rndu at dy,,
sumpah aku cakap yg aku still ta ley lupe kan dy,,,
aku teringin na jadi mcm dlu,,
aku still mcari sinar kbahagiaan dalam ppisahan tapi aku ta dapat na cari...
still dalam blurr!!
maybe dy tgah bahagia so ape hak ak nak kaco dy,,,
aku cmburu bile ade orang rapat ngn dy,,,
ya allah!
besarnye dugaan mu ny,,
aku takot aku ta dapat na hadapi...
aku na tgaskan kat cni,,,
aku ta bsalah dalam hal ny..
aku na ko taw yg aku still rndu at ko,,
walaupon aku da ade pkwe tp aku still ta ley kikiskan ko dari dunia aku,,
aku still sayangkan ko lagi!

No comments:

Post a Comment